Fettisdagen ッ

Shasha!

Vad har ni gjort idag? Själv så har jag Sara och Saga åkt till farsta för jag har behövt köpa smink och sont skit. Iaf så är det fettisdagen idag så vi åt efter på Wayne's Coffé och sedan gick vi och köpte 6st mini munkar. Haha. Vi åkte hem till saga som bor i hökis och åt dom dära. Sara våldtog Sagas 2 katter. Vi skulle igentilgen ha lagt ut VB (vidioblogg) men det blev inte så bra så vi sket i det.

Nu så är jag hemma och väntar på att min pasta har kockat klart, har inte ätit så mkt nytigheter idag :O



Rosa :O



Vi fick ju välja 2 var så jag ba till Sara: "Välj den rosa!" Den var ju guligast. OBS! Köp inte den munken med mörkchoklad och kokos, den var inte god!



Dagens köp.



Min nya och min gammla. 20kr på H&M

~KYSSar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0