I ♥ ROSA(vifta med händerna fjortis X))

den onödiga rubriken - sant  (som borde heta "vifta med händerna fjortis", vad det är ju inte mitt fel att jag har fastnat i den låten :o /dionne)

Iaf ¨så har ja sminkat mej,plattat håret osv 
Idag ska ja slagga hos ngn,vene vem men vi får se 
Kollar på X-effect nu ^^♥
skulle egentligen städa mitt rum för ngr dagar sen, fast då kom ja på ngt som ja typ hade sagt till Saga elr ngn förut.. "De som e så jäwla skönt när man inte städar sitt rum e att efter ngr dagar när man kmr hem så har ngn redan städat de åt en !  "
thaha en bra replik för er lata  hah,men egentligen e ja inte lat,för om man tänker efter så shoppar ja i fleeera timmar om veckan,och då går man ju runt hela tiden,..eller om ja,dionne,och saga går och shoppar i farsta sitter vi nog på waynes coffee för de mästa och flummar ihjäl oss  Vi borde ju få rabatt där för vi går ju alltid dit, vi e ju typ som..stam gäster :o <3 Jaja,just nu sitter ja bara här me min rosa mjukis dress 
Jaja,får se vad som händer idag då,slänger in resten av bilderna senare idag ;)
blä för mej..
älskarej saga ♥
usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0