min konvers me anton..

Anton Deak jag innsåg precis en grej o.0 this can't be good...

för 2 timmar sedan · ·
Jenny Hamrell
Jenny Hamrell
vad? :3
för 2 timmar sedan
Anton Deak
Anton Deak
emm.....kan liksom inte säga så alla på min facbook kan se det
för 2 timmar sedan
Jenny Hamrell
Jenny Hamrell
ååå en hemlis...♥
för 2 timmar sedan
Anton Deak
Anton Deak
kinda...
för 2 timmar sedan
Sara Thebest
Sara Thebest
jag får väl veta ? =D
för 2 timmar sedan ·
Anton Deak
Anton Deak
du skulle vara den sista som skulle få veta
för 23 minuter sedan
Sara Thebest
Sara Thebest
ja kmr aldrig kalla dej emo då =) ♥
för 21 minuter sedan ·
Anton Deak
Anton Deak
gör det då ;) ♥
för 20 minuter sedan
Sara Thebest
Sara Thebest
okey :D så sej nu =D ♥
för 19 minuter sedan ·
Anton Deak
Anton Deak
Nej -.-
det är för........pinsamt?
för 18 minuter sedan
Sara Thebest
Sara Thebest
men sej =D troru ja kmr tjalla elr ?
för 18 minuter sedan ·
Anton Deak
Anton Deak
umm.....JA?! SERIÖST DU ÄR JU SARA!
för 17 minuter sedan
Sara Thebest
Sara Thebest
ja,jag e sara , som INTE tjallar ! ;)
för 16 minuter sedan ·
Anton Deak
Anton Deak
du tjallar på alla ;) ♥
för 16 minuter sedan
Sara Thebest
Sara Thebest
om oseriösa saker ;)♥
för 12 minuter sedan ·
Anton Deak
Anton Deak
men kanske.....får se ;)
för 12 minuter sedan
Sara Thebest
Sara Thebest
kom igen =D ja har ju känt dej i typ ... vene hur många år menmen.. :p♥
för 10 minuter sedan ·
Anton Deak
Anton Deak
var inte jag ett emo precis ;)
för 9 minuter sedan
Sara Thebest
Sara Thebest
näe ? du har aldrig varit emo =D
för 8 minuter sedan ·
Anton Deak
Anton Deak
vad är jag då sara? säg det
för 7 minuter sedan
Sara Thebest
Sara Thebest
ähum...måste jag ?! :o
för 6 minuter sedan ·
Anton Deak
Anton Deak
japp ^^
för 5 minuter sedan
Sara Thebest
Sara Thebest
´menmen...ifall ja sejer de och du inte sejer den där saken som e såå "pinsamt" så tänker ja fan döda dej anton !
för 4 minuter sedan ·
Anton Deak
Anton Deak
^^ say it, out loud, say it
för 4 minuter sedan
Sara Thebest
Sara Thebest
okey...du är...b-bäst...
för ungefär en minut sedan ·
Anton Deak
Anton Deak
YEEEEEEEAAAAAAAAYYYYYYYYYY!!!!! DET DÄR KÄNDES BRA!!!!
för ungefär en minut sedan
Sara Thebest
Sara Thebest
DIN TUR !
några sekunder sedan ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0