Nadja :D:D <3

shoo, <3

Idag så var jag på bio med sara och dionne. vi såg " i love you phillip morris"  den var lite halv skum ;p
 men bra för jim carry va huvud rollen :)
efter filmen så åkte jag till dalen o mötte nadja.. simon kasta snö på oss, asso han har fan ngt problem..
vi åkte hem till nadja och åt, sen hyrde vi film och köpte godis ;P
det blev " i taket lyser stjärnorna " vi satt och böla fan va känsliga vi e :p
snart ska vi se "scary movie 4" kanske lite roligare -.-
vi fastnade i en låt som var med i filmen :p

oh susie med ngn artist jag har glömt namnet på :p
skiit bra ju -.-


aja nu ska vi blogga oså vidare men sen blir det film som jag redan har sagt men aja
gonatt ;P <33
puss&kram // SagaTheFuckingBest <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0