Oh my gosh

Dålig update, jag vet! Men alla har ju inte tid för att blogga på morgonen!

Iaf så börjar jag lite senare i skolan idag så det är drf jag hinner att blogga. Börjar halv 10 idag, alltid lika skönt med en såvmorgon! Iaf så ska vi åka skridskor på IP elr så får man gå en promenad. Vill helt ärligt vill jag inte göra ngt av dom två sakerna! Har inte ens skridskor.

Nästa vecka på torsdag ska jag åka till coca cola fabriken suckers! Har jag bärettat att jag är skolpolisen föresten? Såna dära orangea gubbar som står vi trottoaren? När man är en son gubbe så får man/jag lite priser. Som attt åka till coca cola fabriken, det är inte alla som får chansen att åka dit!

~KYSS, Dionne :)


Kommentarer
Postat av: sara

haha ja kmr mobba dej för din oranga uniform :D

haha men du hra typ varit skolpolis skit länge ? :p<3

2010-02-05 @ 17:56:02
URL: http://unikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0