trött -.-

shululu, saga is in the house ;)

idag så sov jag hos sara med dionne, vi kollade på kill bill (ettan och tvåan)
har sett en del av ettan förut men aldrig hela eller tvåan.. alla säger att den var läskig o blodig men jag tkr verkligen inte att när dem dog såg verkligt ut ? men men, sara var typ nere ? så jag och dionne kollade på nästan hela första filmen själva, men sen så såg sara typ hela 2an <3
 jah är skiiiit trött för jag har bara sovit 7 tim, hehe det kanske e ganska länge men inte för mej ;)
efter kill bill 2 så kollade vi på " you, me and dupree" och typ när en timme hade gått så kom jag på att jag har sett den filmen förut :p? jag börjar bli lika glömsk som min pappa -.-

aja, idag väntar nog inget stort för min del men jag kanske ska vara med sara på hennes gårds fest -.-  haha,sara sa--> " det är gratis mat så jag går nog bara dit, tar lite godis och sen går hem igen" tjockis?
haha, nej skämta bara men ska kanske vara med sara o dionne iaf ;) 
just nu lyssnar jag på promoe med svenne banan.. vet att den e gammal men den är på min playlist på mobilen så orkar inte byta -.- tjockis? haha, neej.. 
okej, pallar inte skriva mer men fortsätter skriva om ett tag.. nu ska jag försöka ladda upp lite e cam bilder som typ inte har gått förut men men <3 


puss&kram // sagaTheFuckingBest <33


okej, ingen e cam bild men det här får funka -.-

Kommentarer
Postat av: Danio<3

Fett sexigt <333

2010-03-07 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0