Jag vill åka skidor

Idag så är jag sjuk från igår när jag åkte skidor. Igår som sagt så åkte jag skidor med halva skolan? Var tvungen att gå upp kl5.00 för att bussen som vi skulle åka med kom kl6.15. Vi åkte ju skidor i Romme Alpin som ligger i Dalarna, resan med buss tog 3 timmar. När vi var där så fick jag vänta på mina skidor i en halvtimme ute, det var sjukt kallt. När jag äntligen då hade fått mina skidor så åkte jag, Saga och Michelle vilse bland backarna. Till slut så hittade vi en karta och jag ba: " Hoppas att vi inte är långt uppe. " Och så var vi såklart längst upp! Men det fans en enkel väg igenom alla backar så att man kom tbx den hette: " Hemma vägen. " När vi kom ner så såg vi Emma som Michelle egentligen skulle åka med men dom tappade bort varandra. Vi fyra åkte sen och åt lunch på:" Hamburgeriet. " Det var halvtimmes kö där så jag och Emma stog i kön och Saga och Michelle tog ett bord. Sen så skulle vi såklart åka mera skidor så (OBS! Vi hade åkt ganska mkt innan detta!) vi tog ankarlyften upp (för vi försökte komma längst upp igen), så jag och Saga åkte tsm, Michelle åkte själv och Emma åkte själv så först kom jag och Saga sen så kom Michelle efter oss och sen Emma så när vi var mitt på backen (på väg upp) så drev jag och sa: " Michelle har ramlat av, Michelle har ramlat av. " Till Saga. Jag drev ju men när jag kollade bak så hade hon ramlat av så då sa jag till Saga: " Michelle har ramlat av. " Och Saga ba: " Jaja, visst visst. " Hon trodde ju inte på mig men när hon kollade bak så sa hon: " Emma har också ramlat av. " Och då så började vi as garva hela vägen upp på backen. Det var en ganska lång backe alltså. Jag och Saga tog en svart backe ner och då så skulle vi åka tbx. När jag kom hem så var jag sjukt trött så jag tog ett varmt bad och sen så somnade jag i min säng. Vaknade upp och mådde sjukt dåligt!
Jag var ju kung på backarna ;)
~KYSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0