dionne&saga = ingen update ?

Nämnde ja att ja fick låna min pappas mini laptop medans han e i amerika ?
Den e såå mysig, hade den me i skolan,hihi använde den under rasterna osv,men bara ngr visste att ja hade den såklart ;) De e drf ja kan blogga ganska ofta ochså ;)
Men vi e hos malin & nu typ 2 minuter sen så låste vi ut isak på balkongen såå han får stå där & frysa en stund ;) Hihi men nu ska vi gå upp & irritera honom lite, förresten har FF om typ 20 minuter & min morsa kommer typ hem imorn elr om 2 dar och min brorsa skiter ja i när han kmr hem ;) han får kma hem när han vill ;) men nu e han i pappas lägenhet me hans kompisar så vi får varsin lägenhet ;) hihi nicenice,men ganska normalt för oss,min morsa åker bort ibland i kanske 5 dagar sträck ungefär varje månad ?Hon jobbar ju me ngt ? Jaja så vi ska nog dra hem till mej snart&låta isak vah hos malin ;) 

Aj min nagel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!den gick av :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
och NEJ ja överdriver VERKLIGEN INTEE !

förresten idag vah en av 2009-2010s dåligaste hårdag !
sov me flätor,de vah lockigt på morgonen,vakna sent,hann inte platta,fick ha fula flätor & alla i min klass baxa mina tofsar så fick jaga dom me fult hår :((
dehär e inte min dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0