Flum i Farsta.. :D:D

shululu..<3

idag så åkte jag, sara o dionne te farsta för jag skulle köpa smink..  och lite andra saker.. <3

smink, ganska billigt för skulle köpa fler saker..
puder~ H&M 79.00:-
maskara~ H&M 49.50:-
makeup sponge~H&M29.90:-

hårband/svart~bikbok 79.00:-

tjejskorta~GinaTricot 199.00:-

bh/top ~bikbok 99.00:-
ett till hårband/silver~bikbok 79.00:-

aja, men nu kmr lite rooliga bilder från mej, dionne o sara när vi satt o vila från shoppingen på Wayne´s coffie (stavning?) asso "time of my life!!" love you girlz<3



sara~smashed face ;)<3

sara goes emo.. HAHAHA<3

sudda sudda sudda sudda, bort din sura min.. sudda sudda sudda sudda, bort din sura min..

rulltrappa :):)

ähumm, ja..

tuben <3

ähum, kanske jag :p

sötaste <3

aja, resten får ni av dionne o sara senare.. även filmer tror jag <3
puss&kram//saga the fucking best! <3


Kommentarer
Postat av: sara

omg min näsa ser så jäwla stor ut på dendär suddiga bilden på tuben ;oooooooo<3

2010-01-14 @ 20:24:00
URL: http://unikaa.blogg.se/
Postat av: sinan (zinzin)

du glömde vell ej o köpa fjällräven

2010-01-15 @ 16:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0