Godmorgon !

Shenaree<3

Igår kväll så kolla vi på pirates of the cari... död mans kista ^^<3

Jag orka inte se den , så jag messade bara och sen slagga ;)

Imorse så ringde ngr i sagas klass saga typ och jag blev skit irriterad på dom !<3

Sen sov jag om,och sen så kolla saga&dionne på filmen igen..

Jag sov om för jag kan verkligen inte se om den filmen en gång till för jag har sett den minst 23 gånger seriöst :p

Nu lär dionne sej hur man spelar typ happy together på synt :)

Saga spelar star wars som jag&hon spela ganska länge igår men jag vann ju hela tiden ofc ;)

De e faktiskt kul,för jag vann över Noel som kör dehär varje dag och igår vah första gången för mej ;)<3

e på noels data tror jag så har inga bilder :(

~puss~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0