Händer folket?§

shenaree folket ;)

Igår drog jag till min pappas huus,men han&dom andra "vuxna" skulle ngn stans så då vare ´jag,min brorsa & våra kusiner där :p
Haha de va kulkul :D
Hihi sen så messa jag lite me Idaa & hon vah i ringen med Isak,och jag vah ju i medis typ vid ringen, så dom kom ochså  :D de vah ganska kul ;) Sen så hade vi en hälsop tävling, om att man ska göra sit ups, armhövningar osv,
hahah jag vah den första som förlora tyyp (:
sen slagga vi osv, och när vi vakna hade inga föräldrar kommit hem än, men sen ringa dom och sa att dom vah i ingarö hos min farbror (: <3
Jaja osv,sen kom jag hem :p
Men de ´komiska vah att jag däckade när vi körde wii HAHA :D
Jaja nu lyssnar jag på the voice (a) och dricker cola,annars nt mke mer ?<3
bloggar senaree ;)<3

fortsätt att läsa vår blogg föressten !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0