händer idag ?

Godmorgon !
eller de kanske e lite sent menmen..


Iaf så vakna jag typ vid 8 idag ochså :D
Visst e jag duktig som vaknar så tidigt nu precis efter lovet ? Och på en helg ochså !
Jag e faktiskt stolt över de,för nu skulle ja ha kunnat vakna halv 12 -.-
Iaf så vene ja vad ja ska göra idag,kanske vara med ngn ?
Jaja vi får se men nu lyssnar ja på musik & knarkar i mej cola (a)
Igår vah min kusin här ^^ Vi gjorde nt mke,eller ja vah ganska osocial då (a'
Men jaja kanske ja läser dom där 2 kapiteln som ja ska ha läst till imorn ?
(ett kapitel e typ 20 sidor?!) Eller så kollar ja bara upp på en hemsida som ja har hittat som förklarar lite av kapitlet i 1-3 meningar :D<3
Jaja de e iaf skänt nu att min laptop funkar (a) Även fast ja kmr få en ny snart :)
Men ska messa runt lite nu :)
Eller ska ja ? ;) Förresten min laptop dör lite då och då sånivet ;)
Menmen nu riinger de på dörren,de e nog min brorsas kompis,jaja har iaf ngn att irritera idag då :D
Förresten ja hatar min skolan den e så jäwla fuckad !
asso ja skulle vara mke lyckligare om ja aldrig skulle ha börjat där ! eller vänta,då skulle ja ju inte känna ngr som ja e glad att ja känner ? ähum...ja vill forfarande byta skola -.-

Ops ja har snackat om skit mng olika ämnen nu :p

thihi pusspuss~


Igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0