hehe, Förlåt Sara.. men till mitt försvar så är jag ingen data nörd ;)

shuluuluuuuu alla blogg läsare.. <3

Förlåt att jag har sån jäwla dålig update.. men har varit med kompisar mer o mer så har inte riktigt haft tid men har varit ganska mkt med sara så hon har ju berättat allt som vi har gjort.. :)
aja, jag har en fråga till alla.. "ska jag lägga ner min andra blogg? dinssaga.blogg.se 
skriv svar som kommentar.. asso jag vill nog (ska nog!) lägga ner den, för jag skriver ju typ aldrig ngt på den ? jaja, har precis kommit ut ur duschen för har varit på träningen.. körde skiiit hårt! det var fett skönt, fick värsta kicken! :)<3
lyssnar på "president" med sidewalk.. det är min (halv) morbrors band.. dem är faktiskt skiit sköna, jätte bra låtar :):)<3
lägger in låten -->


min (halv)morbror är han som sjunger först med brun jacka.. occh min storesyrra e också me i den typ 3,20 min in i låten, typ med en massa mer tjejer och ska typ ta autografer ele ngt, mörkt hår o vit mössa :)

aja, bara lite kul <3
puss&kram // saga the fucking best ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0