hemma, äntligen :D <3

Shululu.. <3

jag är äntligen hemma.. har nt sovit  hemma på 3 dar :p
idah så skulle igentligen sara o dionne sovit hos mej som ni kanske läste om i saras inlägg ;) men så blev det ju nt, så sover själv ikväll men har varit med dem "nonstop" i 3 dagar nue så kanske det var bra ;P haha<3

aja, inge bra film går på tv ikväll så måste väl stanna framför datan ett tag ;p  tänkte trycka i mej en alvedon för har typ ont i huvet.. Btw, så var jag hos tandläkaren i torsdag.. jag hade två små hål :(:( mina första!!
men som tur var så var dem för små för att borren skulle få plats men jag frågade om man skulle kunna laga dem av sej själv och då sa han att man bara behövde skölja min mun varje kväll med flourmedel.. och sen satte han på ett lager med banan-flour-gel på mina tänder :o ? och det smakade verkligen BANAN och jag gillar inte banan för det är nt gott :P och sen fick jag nt dricka på en timme och inte äta på 2 tim, ja ba " vf?" han ba "för då skyddar du (och då kom en massa ord jag inte fatta?)  ja ba " okeeeey?"  hehe <3
jaja, mina tänder är iaf friska :D
Puss&Kram // saga the fucking best!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0