"jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker ..."

Shaha!

Var i stan med familjen min. Min brorsa behövde ett par byxor så jag passade på att följa med ut för jag vill inte slössa bort min tid på att sitta inne och ha tråkigt? Såklart jag inte vill! Iaf så var vi i sknstull, ringen. Jag har ju inte varit där dom senate åren och trodde att det var en second hand affär men visades sig vara en... Vad ska man säga? Centrum, galleria..? Ja, ngt i den stilen iaf. Så jag passades på att köpa lite smink. Nu så sitter jag i mitt vardags rum med min brorsas dator (pga att min dator har fått virus!). Tydligen så börjar Ace Ventura 2 med Jim Carrey. Sjukt bra sådespelare ocg film! Har ju den, också ettan då... Vet inte riktigt vart jag vill komma men nu så ska jag poppa popcorn och se på filmen, är ju lite spontan av mig, NOT!

~KYSS D'

PS. Rubrikn... Fråga inte ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0