Jag vill att helgen ska börja på en fredag.. eller hur? <3

< shululu folket 3

Idag slagga jag i min syrras rum.. vi kollade på en skiit äcklig film igår " jag vet vad du gjorde förra sommaren" hette den typ ;p <3
det var en skräck film men den blev inte så läskig för moa snacka typ med tre personer i telen  samtidigt som vi kollade på den så det blev inte läskigt :P <3
aja, idag ska jag bara typ sova, pallar nt röra på mej :P
imorn e det skolan som gäller tyvär men snart är det helg igen och då ska jag faan göra ngt..
som dionne sejer..

fredag-fredags mys
lördag- party party ~<:)
söndag- bakis dag med falaffel :p <3

ska somna om nu, puss&kram// saga the fucking best ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0