"konka"

shulululuu ;)
Oh yes´,I did baxa Sagas replik ;)

thihi typ igår ´då sa m*** till ngn lärare typ "Hallå! She is baxing!" (han sejer att baxa blir baxing på engelska ^^) 
Och då så fråga läraren oss hela lektion vad baxing betyder :p
Iaf så i skolan så körde typ halva klassen konka hela tiden,som vah skit jobbigt av mååånga skäl.
Och ja hade flätor idag för ja hann inte platta mitt hår,och sen så hade ngr tagit mina tofsar hela tiden sen blev ja skit lack när ngn tog min tofs resten av dagen då när folk tog konka så sa skit många "Ta bort saras tofs!"
Och sen sa alla typ "neej,de e för farligt,de e ju fan överdrivet!"
Sen när dom tog min tofs så blev ja veerkligen sur ! -.-
Jaja menmen nt mke har hänt annars,fast när vi sluta så vah ja me en tjej i min klass & en tjej i min parallell klass,och sen sa en "Sara vem väljer du,mej eller *****?" och då tog ja tjejen i min parallell klass såklart,nivet för att irritera ***** . Men hon vah överdrivet jobbig efteråt haha .. Jaja ännu ett glas har gått sönder i skolan -.- Men de vah inte vår klass denhär gången haha :p Men ja skriver mer om imorn,efter ja hae tagit lite te osv ;)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0