ngn hade baxat saras mobil ^^

För ngr dagar sen så baxade en kille i hennes klass hennes movil och så gick den runt till olika personer! Iaf så lotsades dom att dom var Sara men gick gick ju inte på det när vi smsade varann ;)

'Sara' - Shue söt<3

Jag - Vem?

'Sara' - Sara ju!!

Jag - Seriöst -.-

'Sara' - Sara!!!

Jag - Asso sara brukar inte skriva så där ... -.-

'Sara' - Men jo det är JAG!

Jag - Nej -.-

'Sara' - Jo :'( tönt

Jag - Det är Mehmet, det är bara han som kallar mig för tönt -.-

'Sara' - Nej det är sara

Jag - Haha det är Mehmet

'Sara' - Nej

Jag - Bevisa det -.-

Jag - Vah snabbt du skriver xD

Jag - Hej sara o.O

'Sara' - Hejsan!!!!

Jag - Det är inte sara

Jag - Men svara!

Jag - Svara

Jag - Snälla inte Sara svara

'Sara' - Men vad fan vill du?!!

Jag - Vem är det :'(

'Sara' - Asså sara Vafan har jävla trög får man vara ?!

Jag - Vad heter min brorsa

'Sara' - jag har glömt

Jag - Du har ju känt honom sen dagis det är inte sara haha

'Sara' - Men jag träffar ju inte dom ofta så man glömmer ju jag såg dom på dagis sist!

Jag - Du träffar ju dom 2ggr i veckan

'Sara' - Men jag hiner inte skriva deras namn har lektion

Ja, det var min konversation med många som jag inte känner ...

~KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0