Ny blogg ;)

Shenaa ;)<3

Dehär e vår (min,Dionne&Sagas) nya blogg ;)<3
Vi har fixat lite på designen som ni ser & de kmr vara ganska bra upptadering ;)
Nu sitter Saga&Dionne framför teven och kollar på Glee<3
Iaf så idag så smsa jag Saga på morgonen sen somna jag & jag vaknade 12.45 och jag skulle vara i enskedeskolan
13.00 :o Jag vah skit stressad osv...
Dom hållde på med lite konstiga saker på NO:n :p
Elr dom skulle göra ritningar om hur ett ägg skulle typ ramla från 5 meter utan att gå sönder ?
Aja jag kom på att dom kunde använda en sak ;)
Sen kom vi & dionne till mej, sen drog jag&saga till gubbängen för Saga skulle vara på tandläkaren ;)
Hon hade 2 små hål som inte gick att fixa för hålen vah för små för borren <3
Sen drog vi till hötorget & gjorde en sak ;) Sen drog vi till sagas pappa & hämta lite kläder å sånt ;)
Nu e vi som sagt hos mej, och har inte gjort mke .
Imorn ska jag vara med hela dagen i enskedeskolan, hmm..undrar hur de kmr gå ?<3
Ska köpa havrebollar haha :D *tjockis* Så vi ska slagga hos mej, men egentligen så har jag jullov & ska till skolan imorn så de e typ knas :p
Förresten så har Dionne bränt handen så den e skit röd :o 
Glee ;)
~puss~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0