Patetiskt?

Shasha!

Idag på gympan så skulle jag och Emma ta fram en rimp (tror jag att dom heter). Iaf så stanade vi ca20cm bakom ****** för vi ville inte köra över hnm. Men då så backade han bakot och skrek som in i h*lvete för att han kom åt den med sin fot, typ som om den gick av elr ngt? Och jag blev ju fan rädd liksom och sa "chilla" . Iaf så hoppar han på ett ben ock skriker till alla att jag körde på hnm!? Liksom patetiskt! Han blev typ arg på mig för att jag sa chilla när han skrek. Men det mest konstigaste var ju att han sa att han hade skit ont i hanns tå men hur fan skulle jag kunna köra på hans tå bakifrån!? Då måste han nog tänka om. Men jag sa förlåt typ 5ggr. Nu så är alla pisst of på mig för ngt jag inte har gjort, elr vänta dom är ju inte ens sura på mig? Elr är dom... Näe, det är dom inte. Men om ni ursäktar mig så måste jag be ngr raddera mitt nr!!

~KYSS D'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0