roomservice # 2

shululu. <3

jag kollar på roomservice som dionne.. och fick också lust att göra om mitt rum, men det har jag tänkt på i typ 2 år nue sååå.. jag har ju 2 himmelsblå (INTE babyblå) och två gröna väggar och det jag ska göra är att måla min hylla (som är grön) och mina gröna väggar till vita.. så jag o dionne kanske får lika rum ;)
aja, sorry att det typ bara har varit sara som har skrivit men jag har inte haft data lust på typ en vecka nu så det får ni leva med..   jaja, ska kopiera nästan hela det här inlägget och lägga in det på min
andra blogg så kolla den också :):) 
pallar nt (och har nt så mkt) att skriva så jag säger..
  puss&kram ;)<33

Kommentarer
Postat av: sara

e du i dalen ? :D (hos dionne?) kom ut isf ;)<3

2010-01-13 @ 21:18:10
URL: http://unikaa.blogg.se/
Postat av: sinan(zinzin)

haha fjällräven

2010-01-14 @ 10:40:13
Postat av: saga

öhh, va? :D <3

2010-01-14 @ 19:45:45
Postat av: sara

haha han går i femman i min skolan (^^) & typ alla femmor kallar mej fjällräven ;o <3

2010-01-14 @ 20:27:02
URL: http://unikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0