saga skriver för första gången ;) <3

shululu.. saga is in the house ;)<3

idag så var jag i skolan, bläää  :(
men sara var med för hon går ju i ESN och jag&dionne går i enskede :p
men hon börjar på tisdag och hon ska ju i 7an börja i våran klass ;P 
så hon var med oss i våran klass idag :):)  
Jag sov hos sara igår natt, med dionne ofc.. och sen skulle vi gå upp i morse och det gick ju inte såå bra men vi kom faktiskt bara 5 min sent.. haha, igår (första skoldagen) så kom jag nästan en halvtimme sent så jag bättrar mej :p <3
aja, imorse så fick jag veta att jag i sömnen hade slagit dionne med en kudde (sorry dionne) ;) och sagt att dem skulle vara tysta och att dem var dumma och bla bla.. hehe, mamma säger också att jag är ALLTID
sur i sömnen, hahah ! <3
men men, nu ska jag åka till sara&dionne för jag ska typ sova där igen (?)
xoxo // saga
btw, besöök också saras blogg, dionnes blogg och min blogg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0