Scary movie 2

shululu.. <3

idag så åkte jag  och sara till nacka forum, fan vad alla människor i nacka är mobbade !
okej inte alla men iaf typ ngr tonisar som kollade på mej o sara 24/7 o ba "fan va fula ni e jäwla wnb!" man ba " och du är ? " Haha, seriöst skiiit mkt fjortisar där!!
aja, men när vi var på väg hem, asso vi var typ i centrum då ringde  sara anton..
hon snacka ett tag och sen så börja hon as garva och gav telen till mej för att jag skulle övertala anton att komma till dalen..

jag
" hallå?"
anton
"aa"
jag
"hej, kom te dalen?!"
anton
"vf?"
jag
"för att vi har tråkigt!"
anton
"mitt problem? men jag är i liljeholmen"
jag
"okeey? men kom bara!"
anton
"asso det är alltid JAG som får åka till er, ni får komma hit!!"
jag
"men jag vet fan inte hur man åker liljedolmen!!"
(sara skrattar ihjäl sej och först så fattar jag nt vf men sen kommer jag på vad jag sa typ 2 sekunder senare och typ nästan lägger mej ner på marken av skratt :D  och ger samtidigt tbx mobilen till sara)
anton
"ni skrattar heeela tiden, det måste vara ngt fel på er!!"
sara
"men om du kmr så får du en semla.."
jag (i bakrunden)
"OCH en blåbärsgrej" (blåbärsbakelse)
sara
"och en blåbärsgay"
(jag skrattar ihjäl mej )
anton
"what?"
sara
"du är trög!"
anton
"Är jag bög?"

HAHA, fyfan vad roligt man kan ha!!!!!!!!!

aja men ska slagga hos sara så kanske skriver mer imorn bitti ele något.. men men <3
puss&kram // saga the fucking best <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0