sjuk :(

shuluuluuuu<3

idag vaknade jag för typ 30 min sen.. eller igentligen så vaknade jag för typ tre timmar sen men jag satte på en film och somna om ;) <3
Igår som sagt  så hade ja träning.. det var kul oh efter så träffade  jag elin i omklädnins rummet :)
hon hade slagit för hårt så hennes tennisack hade gått sönder ^^ lite komiskt <3
aja vi satt o snacka i typ 30 min, hade skit kul me dej.. puss <3

pallar inte skriva så mkt men nu bakar jag brownies fast jag är inte ens sugen på det, vall bara göra ngt. Fick reda på att min syrra är typ jätte sjuk :( hon har typ ngt i hennes balanssinne som har fuckat så hon kan inte gå så långt utan att bli yr i huvet.. stackars, hon låg inne på sjukhus och jag blev seriöst rädd när pappa berätta men nu är det tydligen bättre.. Jag ska hem och vara med henne ikväll :):) <3 aja, skriver mer sen.. ska kolla på film nue<3

puss&kram // saga the fucking best <3
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0