statistik ?

Egentligen så skulle jag &dionne slagga hos Saga idag men Dionne kunde inte för en anledning som
jag kanske inte borde ta upp här så gör nog inte de, och sen skulle jag till min pappa idag, där mina kusiner osv skulle vara .. Så saga drog hem då<3
Jaja men innan hon drog så tog jag ett ganska stort glas me obooy och sen filma vi när jag drack upp allt typ, haha så nu blir jag bara äcklad på oboy !
Videon kmr sen ;)
Men statistiken e ganska bra för att vara en ny blogg ;)

Men har tråk så ska snabbt seja hur de vah i enskedeskolan igår ~
De vah skönt fast jag gillar intee deras svenska lärare ! Hon tänkte fan slänga ut mej för ingenting !
Fast ngr vah jobbiga, och på ders sista lektion hitta jag pappers bollar/bitar i min luva -.-
Nu så skulle jag egentligen skriva en sak om alfred,men han fyller tydligen 13 idag,såå ska inte skriva dedär ;)<3 Men han skrev att folk skulle kalla mej gimli :(<3
Förresten jag e längre än alla i 6A utan typ 4 killar&1 tjej ;)
Fast jag ser en av dom hela tiden i dalen och visste aldrig att han vah så lång ;o

Förresten ronni ska ge mej pengar för jag vah i enskedeskolan igår haha ;) 200 kr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0