Twilight.. <3

shululu.. <3

jah och mamma kollar på twilight på en hemsida som är skiiit bra kvallite.. MEN efter ett tag så står det  "du har kollat på filmen i 67min nu får du antingen vänta 54min eller betala för bättre kvalite" man ba.. åhhh!!
palla liksom, men det är första gången mamma ser  twilight (ettan) så vi väntar och så länge nattar mamma min lilla syster minna :)<3
imorn har jag ingeht att göra men ska nog sova has en kompis, ska hämta min mobil och fråga sara för  hon skrev ju tidgare att hon inte heller hade ngt imorn (SARA LÄS DETTA SNÄLLA !)
aja, har nt såå mkt att göra så skriver mer imorn bitti..
 

puss&kram //saga the fucking best




              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0