Visste ni att ...

Visste ni att jag har haft tre par blå KOSS? Inte för att ni kanske bryr er men läs inte då! Iaf dom första fick jag när jag fyllde år av min pappa men sen så samma dag så satte sig ngn på dom och så gick dom av i två delar. Mina andra fick jag inte riktigt av ngn men min pappa åkte till det stället han köpte dom och sa att dom var redan trasiga när vi öppnade dom (asso mina första) och så fick jag mina andra par men dom började att brusa när man lysnade på musik och sont. Mina tredje fick jag på julafton av min pappa och dom är helt perfekt! Jag har ju kvar mina andra par KOSS, vi slängde aldrig dom och nu så har dom slutat att brusa så jag har nu två par KOSS. Bra vah?

~KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0