För blogg läsarna ;)

shenaree ;)

Nu funkar äntligen min bärbara ;) Men för typ ngr dagar sen åkte ja & malin runt hela fucking sthlm,så vi åkte tub i 4 timmar -.- och jag överdriver veerkligen inte ! Sen kom vi fram till ett ställe som ligger i malmö,för vi tog iaf bussen till malmö ^^ Men vi åkte till ett ställe där ngn kunde fixa min data och vi hittade en kille som gjorde det gratis för oss under 2 timmar. Så vi gick runt lite i malmö..utan pengar -.-' Sen hämta vi min data, och sen precis när jag kom hem så dog den -.-' Så igår åkte vi tbx till malmö och klaga,så han gav mig en ny data sladd osv,så nu funkar den ;D <3
Så snart kmr bilder osv ;)

Men idag så har jaag varit ledig :D nee de har jag inte, men jag mådde inte så bra imorse såå jag ville nte gå till skolan och bli sjuk -.-' men jag åt ju bara liiite lunch igår,asso nästan ingeet och ja mådde bara illa för jag inte åt ngt igår ! Så jag gick till enskedeskolan sen, dom hade gympa lektion sen kom saga springande till omklädnings rummet och krama mig sen kom dionne springande och hoppa på mig & saga xp
The casual life of sara,saga&dionne ;) hihi :)
Men sen drog vi till video globen,och typ anton & ngr i deras klass va där,och jag låna ut 10kr till anton,men jag har en stark känsla att jag inte kmr få tbx pengarna ^^ Jaja vi får väl se ;)
Men vi köpte för typ 100 kr , men det var inte alls mycket faktiskt !
Jaja sen gick vi t Dionne och kolla på tv osv :)
Men vi ska kanske slagga hos Dionne elr ngt sen , de e nt säkert :)

Jaja bilder kmr senare ;D<3

KRAAAAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0