haha, har jätte ont i mitt ben

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

För typ 2 sekunder sen (billigt talat) så kom jag hem efter att ha gjort små mini saker

Sara ringde mig och ville att jag skulle följa med henne att lämna ett par filmer vi hyrde när jag, Saga och Elinor såv över hos Sara. Iaf så tog det skit långt för oss at gå dit och tbx. När jag kom hem så ringde jag Sara efter en minut (?) och frågade om hon kunde följa med mig till dalensgrill för jag var jättesugen på hamburgare! Så när vi gick ut så hade jag värsta växtvärken i mitt vänstra ben och det gjorde skit ont. Hade desutom fått grus i min sko så det gjorde skit ont att gå och pallade inte ta av hela skon på öppen gata. Iaf när vi gick tbx så råkade jag rammla på hal is och då gjorde det ännu ondare i mitt ben. När jag ramla så var det typ 3 blatte/fjortisar dära och en av dom ba pinsamt. Men vi bara garva och om jag inte hade så ont i mitt ben så skulle jag lacka sönder på hnm? Näe, det skulle jag nog inte våga för han var typ 3 meter lång och hanns falska fjällis var för liten på han och det såg väldigt läskigt ut! Hatar iaf folk som är osäkra och inte har ngt självförtroende som ska hålla på att trycka ner andra när ngn tillexempel rammla. Det är ju helt naturligt att rammla liksom, tkr helt ärligt att det är synd om sonna mäniskor. Haha, pallar inte slösa tid på att skriva om sonna patetiska mäniskor!

~KISSIES DIONNE :)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

vad ska nman göra jag har ont i båda benenn och armar baåda

vad ska jag göra då

vet du det?

2011-01-29 @ 14:26:41
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: [email protected]

vad ska mangöra jag har ont i båda bennenn och armar båda

vad ska jag göra då

vet du det?

2011-01-29 @ 14:29:14
URL: http://wwwaromabutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0