Melodifestivalen :D <3

Shoouu! <33

idag var jag på manikyr vid slussen, sen gick jag på lunch på Oliver Twist med min gudmor, mamma och minna :)
sen mötte jag upp sara och elli :) 
vi åkte till Liljeholmen och tog en glass från donken ;)
sen gick vi runt i Liljeholms torget.. Jag köpte en ny mascara :D äntligen ! 
sen träffa vi anton i köpcentret. han fika med sin mamma och sin lilla syster :) senare skrev han "hjälp, rädda mig" som sms :p 
 Sen åkte vi till gullmars med buss, och sen till sara :) sen kom dionne och vi ska snart ut hoppas jag.. juste vi kollar på melodifestivalen.. ;P jäwla skiiiit låtar.. -.-' 
aja, nu ska elli få datan så puss&kram // sssagiiiisen ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0