pallar inte skola "/

shenare ;) <3

har ju skola på tisdag... tråktråk :(
e fortf me marcus nu & om ja har tråk imorn så ska han skolka & kma hit ist :)
thihi jaja de e en heeelt sajkad reklam på teve,då en giraff e mamma och hennes barn e ja vene vad typ ngr vildsvin elr ngt annat skit djur ?
btw min laptop vah ju heeelt sajkat så ja skulle ju få en ny men när marcus skulle prova att fixa den så funka den direkt som vanligt sen när ja tog min laptop från hnm så dog den -.-'
ja vill ha tuggummi men har typ inge kvar hemma så måste fråga runt lite om ngn kan gå&köpa t mej :)
de e typ ganska torrt här i bloggen nu,typ inga bilder ?
Ja e iaf lat nog att inte orka ladda upp ngr ;)
och typ i 10minuter nu så har en tjej som heter alice knackat på¨min dörr för ja e sjukt irriterad på hne och hon e irriterad att ja e irriterad på hne ;) hon e sjukt mobbad och har typ lagt till alla mina vänner p fb -.-
Men ja ska inte förstöra hennes kul så ja ska bara  vara tyst om en sak om hennes fb .. ;)<3
ska messa runt & vara social nu ;)
btw så köpte ja&marcus 5 stoora läsk flaskor sen så påväg hem från ica så hällde vi ut ALLT,vi vah lite flummiga ;)
hahah så vi gick tbx och köpte nya plus så köpte vi sånadär kokosbollar fast me såndär vit grejj i dom (som anette hade me sej för ngr dar sen ) och vi kasta dom på folk :D hahah sköna vi e :D


Kraaam<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0