pallar nte designa min blogg idag..

ska nog fråga om Mulla elr ngn annan kan göra det :)

Men annars gör jag det imorn :)

Jaja men jag vann iaf på bowlingen (*HOST*)

hihi nee, men ja kom faktiskt 4a :) och vi va ju mer än 10 pers så de e skit bra för mig ju :)<3

Eller...jag & mulle va ju på lag :D hihi lite fusk då för alla andra va själva ;p

menmen , ska messa runt lite :) Btw, ja har fått 9 samtal idag, och jag har faktiskt inte orkat kolla eller bry mig vem / vilka det e från, för de kan ju nte ha varit ngt viktigt ;p Men ifall de va ngt ni ville mig så messa ist jao, eller messa att de e ngt viktigt ni vill säga t mig innan ni ringer mig :) För nu tar jag Mulle & Dionne som exempel, båda dom ringer mig ganska ofta, och ibland är det som  "SARA ! JAG PASSAR SKIT BRA I MIN NYA TRÖJA ! DU BORDE PROVA DEN !" eller som "Vi kollade precis på nemo, och vi sa "DARLA, DARLA !" och då sa N*** "SARA!" haha de va ju roligt iförsig, menmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0