saga skriveeer ! <3

Hello, baby cakes ;)
idag så stack ja och dionne hem te henne o drack tee (stavning?) fast dionne han inte dricka upp sitt för så ringde vi Anton o försökte övertala hnm att kma till dalen men han ba " meet me halfway" jag ba "saajk"
men iaf så mötte vi hnm vid nynäs tunneln.. Vi stack vidare t kunskapskolan i enskede och träffa leon, han blev fett chockad och trodde dionne ville ha hans nycklar mm -.-' ?  iaf så skulle leon hem till viktor och viktor ville ABSOLUT inte att vi skulle vara där (mest att anton inte fick vara där då -.-') men iaf så ville anton att vi skulle sticka t plattan och träffa ngr emolsar  ( mitt ord för emo, för när jag säger emo så ger anton mig en läskig blick :s) men jag och dionne ba
" NOOO WAY"  så vi gick efter leon och viktor.. ( jävla nolifers vi e ) jaja, ända till enskede gård ;p
men vi fick inte komma in för viktor e lite "wakoe"
jaja, ist gick jag anton & dionne en lång väg hem ;P Hahah! och anton sjöng emo (ops :§) emol låtar hela vägen ;)
nu ska jag kila vidare så Blöta pussar och långa kramar from the best ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0