shenare

Igår så drog jag hem till Nadja,där saga ochså vah.
När vi kom dit så typ efter ett tag så kom philip, elias, oscar, ellioth,simon och typ ngr andra. (tog namnen ur nadjas blogg) Jaja men iaf så ville dom komma in till nadjas hus,men Saga&Nadja vah inte sminkade eller ngt så dom fia sej osv,medans killarna skrek och vänta på oss *suck*
dom kasta ochså in pengar och tuggummi och snö i nadjas brevlåda utan anledning ? 
Jaja sen drog vi ut men dom kasta snöbollar på oss så vi sprang in igen ! 
Nadja ville inte öppna dörren för alla vah utanför hennes dörr och då skulle dom ju springa in till nadjas hus om hon öppna,och medans då så hade typ alla killar ballonger och dom hade typ kul med dom ? :p
'Jaja sen stack vi in , saga hämta sina saker och Nadja orka inte följa med oss längre ?
så jag ocg saga stack ut och en av dom kasta snö i mitt öga !!
så min mascara rann ju,och ja fick skit mkt smuts i ögat så ja fick ju tårar även fast ja inte grät.
Och killarna trodde att ja grät och att ja blev sura på dom så dom stack :d men ja såg jävligt mupp ut för ja e ju lite mörkare än saga och¨då hade ja dedär mousset i mitt ansikte fast de vah ju för ljust så halva mitt face vah ljust och halva mörkt -.-
vi stack hem till saga och gjorde hallon paj :D<3 Saga har världens sötaste katt :D seriöst den e sjuuuukt gullig :D sen så fråga fanny om ngn ville gå på bio och vi ville de så vi fick skynda oss till bion och chansa att de fanns biljetter kvar så fanny åkte från trångsund och ja och saga åkte från hammarbyhöjden. 
Vi fick springa skit mke och vah skit stressade ! men vi hann ju :D och de fanns biljetter kvar :D
så jäwla grymma vi e :D haha vi kolla på Valentines day 
orkar inte förklara vad den handla om men aja sen åkte vi hem och ja & saga kolla på vänner sen efter ngr timmar så däcka vi båda ;) Saga har stuckit och senare idag så ska Saga&Fanny slagga häär ;)

Kraaam<3

Kommentarer
Postat av: philip

hahah sorry för snöbollen ;)<33

vad skaru göra idag ? :D<33

2010-03-05 @ 12:31:10
Postat av: sara

thaha lungt ;)<3

vene ska nog vara me Saga & kanske Fanny :D<3

2010-03-05 @ 16:37:52
URL: http://unikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0