sjuk (kopierat inlägg från sagathebest.blogg.se ,pallade inte skriva 2 olika inlägg ;)

tjena tjena <3

idag är man sjuk igen -.-'
fyfaaan va tradigt!!! Jaja, breve mig i sängen ligger aswad ( a cat ) och gosar som tusan... btw så är nästan hela sängen full av katt hår ;p blä !
Mamma kommer väl hem vid 5-6 ikväll så vad ska jag hitta på tills dess? jo, jag tänkte hacka in mig på en film hemsida  och kolla på filmen "upp" som jag än inte har sett :/ haha! rolig dag va ? ! -.-'
 För typ 3 minuter sen såg jag på Beyonce´s och Lady Gaga´s nya musik video "telephone" ! FYFAAN vilken skööön video! Dem borde verkligen jobba tsm många gånger! skiit kul var den verkligen:P <3
 
sen kan man väl tina upp lite gamla lussebullar från frysen och kolla på "5 myror är fler än 4 elefanter" som jag altid gör när jag är sjuk :p Hahah!
Måste vverkligen jobba med so arbetet eftersom att jag missar en so lektion idag men gör det sen ikväll ist -.-'
Jaja, ska starta igång filmen nu då..
blöta pussar och stora kramar // saagiisen!!! <33333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0