Skaffa ny blogg? Vad kmr hända med unika?

Har tänkt lite nu..och kom fram till att jag ska nog skaffa en ny blogg,kanske med ngn annan,för seriöst,INGEN uppdaterar på den här,och dionne och saga skriver ju nästan bara på deras,så då kan jag ju lika gärna ochså skaffa en ny..och liksom typsaras som ja aldrig bloggar på hade liksom 58 unika besökare idag,och de e ju rätt så okey bra om man aldrig har skrivit där på ngr månader.. Så,ja vet inte faktiskt vad jag ska göra,eller vad vi ska göra med unika ? Går den i graven eller kmr den fortsätta att leva? :p men jag måste ju Såklart snacka med saga o dionne först om det,för jag kan ju inte bara ta bort bloggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0