uh-oh

imorn e de ju sista dagen av skolan..hoppas ja kan gå :) Eller, man vill ju inte vara sjuk på lovet, och jag blev faktiskt mer hostig osv igår när ja kom hem -.- Jaja, men iaf så finns det en blogg, och jag känner ingen av bloggarna som bloggar där, och från ingenstans la dom bara in en bild från sagas fest, och "dissa" det,och sa att vi va wb;s osv ? Och när jag såg det först så blev jag skit lack liksom , så jag skrev "jävla fitthora,vem fan e du som snackar så mke bullshit om oss ?!lek nte bakom data skärmen jävla tönt, säg ett ställe som vi ska mötas ist, skiter i var, hämta vem ru vill, du hämtar aina, jag hämtar mina bröder !skaffa dig ett fucking liv ist för att sitta framför datan&leta efter bilder på folk som har ett liv & kalla dom wannabe när du egentligen är en, jävla fittnylle -.-"
och sen så va ju bloggnamnet där automatiskt, och då råka jag skicka den, med bloggnamnet&allt ^^ såå jag har en känsla att dom kmr vilja bråka nu , men jag pallar nte bråka med fler folk nu så jag kmr nte att bråka med dom längre iaf.. Men dom får fan ta bort bilden jao -.-'



(sjuk på bilden)
Kraaaam<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0